انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قیمت پارچه های زیر سفره ای

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 30 فروردين 1402
3398 061 0913
پارچه‌های زیر سفره ای یکی از مهمترین لوازم خانه هستند که برای محافظت از میز و پوشاندن آن به کار می روند. قیمت پارچه های زیر سفره ای، بستگی به مواد اولیه، کیفیت دوخت و طراحی دارد.

پارچه های زیر سفره ای معمولاً از پارچه یا پارچه‌های مخلوطی تهیه می شوند که از جنس های مختلفی از جمله پنبه، نخ، مخمل، ساتن و ... می باشند. قیمت پارچه های زیر سفره ای بستگی به جنس انتخابی مشتری و کیفیت مورد استفاده در ساخت آن دارد.

قیمت پارچه های زیر سفره ای با توجه به کیفیت دوخت نیز متفاوت است. پارچه هایی با دوخت دقیق و با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری نسبت به پارچه هایی که با کیفیت پایین تری دوخته شده اند، دارند.

در طرح ها و رنگ های مختلف پارچه های زیر سفره ای نیز تولید می شوند. قیمت هر پارچه بستگی به طرح و رنگ آن دارد. پارچه هایی با طرح ها و رنگ های پیچیده‌تر معمولاً قیمت بیشتری نسبت به پارچه هایی با طرح ها و رنگ های ساده دارند.

قیمت پارچه های زیر سفره ای از چند دلیل دیگر نیز ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، شرکت های مختلف تولید کننده با توجه به کیفیت و طرح های خود، قیمت های متفاوتی برای پارچه های زیر سفره ای خود تعیین می کنند. همچنین، فروشگاه های مختلف نیز ممکن است با توجه به سطح بازار و شرایط فروش خود، قیمت های متفاوتی برای پارچه های زیر سفره ای تعیین کنند.

به طور کلی، قیمت پارچه های زیر سفره ای متفاوت است و بستگی به مواد اولیه، کیفیت دوخت و طراحی دارد. برای خرید پارچه های زیر سفره ای، بهتر است قیمت های مختلف را مقایسه کرده و با توجه به نیاز خود، یک پارچه با کیفیت مناسب و قیمت مناسب انتخاب کنید.
آگهی دهنده
گروه تولیدی نیرباف
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1087190
بازدید : 184
دسته بندی : نساجي
آگهی دهنده
گروه تولیدی نیرباف
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com