انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کنترل ولو فیشر

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 13 تير 1402
شیر کنترل ( کنترل ولو fisher) یک قسمت مهم از حلقه کنترل است. شیر کنترل ( گلوب ولو فیشر ) یک مایع روان مانند گاز ، بخار ، آب یا ترکیبات شیمیایی را برای جبران اختلال در بار دستکاری می کند و روند تنظیم شده را تا حد ممکن نزدیک به نقطه تنظیم دلخواه نگه می دارد.

گلوب ولو فیشر سرعت جریان سیال را تنظیم می کند زیرا موقعیت پلاگ یا دیسک سوپاپ توسط یک محرک تغییر می یابد. از کنترل ولو fisher استفاده می شود تا یک متغیر فرآیند تا حد امکان به نقطه تنظیم دلخواه نزدیک شود. نقاط تنظیم كنترل معمولاً سرعت ، فشار و دما هستند. پارامترهای محصول مانند چگالی ، غلظت ، سطح مایع و غیره را نیز می توان با کنترل ولو فیشر کنترل کرد.

یک گلوب ولو فیشر از یک حرکت خطی استفاده می کند تا یک عضو بسته را به داخل و خارج از یک سیت منتقل کند. آنها دارای بدنی هستند که با یک حفره به شکل گلوبولار در اطراف ناحیه متمایز می شوند و برای تنظیم جریان در هنگام استفاده از یک اکچویتور طراحی شده اند. بسیاری از بدنه های ولو منفرد از ساخت کیج (cage ) یا سبک نگهدارنده برای نگه داشتن حلقه سیت ، راهنمایی سوپاپ و وسیله ای برای تعیین خصوصیات خاص جریان ولو استفاده می کنند.
۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1093691
بازدید : 63
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com