انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ورق، رول یا شیت؟

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
ورق، رول یا شیت؟
ورق‌های فلزی در سایزها و ابعاد مختلفی وارد بازار می‌شوند و هر کدام کاربرد و ویژگی خاصی دارند. به عنوان نمونه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق آجدار و ورق رنگی، تفاوت‌های بسیاری با هم دارند.
ورق فولادی از پرکاربردترین محصولات فلزی محسوب میشود که به شکل های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود. ورق های فولادی به شکل رول یا شیت در بازار موجود هستند. شما میتوانید از شرکت وستا آهن اسپادانا ورق مورد نظر خود به صورت رول یا شیت در ابعاد دلخواه آن را خریداری کنید.
ورق‌ فولادی، به دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌شوند؛ محصولات نورد گرم و محصولات نورد سرد از جهت ضخامت، ابعاد و کارکرد نهایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند.
ورق سیاه
ورق سیاه به روش نورد گرم و توسط حرارت‌دهیِ بسیار زیاد تولید می‌شود. کاربرد این ورق در صنایع مختلف پرکاربرد و پر طرفدار میباشد. دلیل اینکه، این ورق با نام «ورق سیاه» معروف شده این است که در فرآیند تولید ورق سیاه، حرارت و دوده‌های زیادی به ورق داده می‌شود، رنگی مات روی ورق به جا می‌ماند.
ورق گالوانیزه:
ورق گالوانیزه از ورق سیاه یا ورق سرد ساخته می‌شود. این ورق در یک فرآیند مخصوص، «روی‌اندود» یا «گالوانیزه» می‌شود. روی، از فولاد و آهن در برابر اُکسید آهن حفاظت می‌کند. پس از اتمام این فرایند ورق گاوانیزه ما با مقاومت بسیار زیاد در برابر انواع خوردگی و زنگ زدگی آماده عرضه به بازار است.
ورق روغنی:
ورق روغنی، محصول نورد گرم است و فرآیند ساخت متفاوتی دارد. این ورق، پس از تولید، روغن‌کاری می‌شود که به همین دلیل با نام «ورق روغنی» شناخته می‌شود.
ورق استیل
استیل، یک آلیاژ فولادی است که بر اساس عناصر تشکیل‌دهنده‌‌اش، تفاوت‌هایی با سایر ورق‌های فولادی دارد. عنصر تعیین‌کننده در آلیاژ ورق استیلی، کربن است. اگر کربن موجود در آلیاژ، کمتر از 2درصد از کل آن باشد، ورق استیل تشکیل می‌شود.
ورق رنگی:
با استفاده از ورق گالوانیزه ورق روغنی تولید میشود و برای ساخت آن باید فرایند بسیار دقیق و حساب شده ای طی شود. دلیل نام گذاری این نوع ورق به نام « ورق های رنگی» ظاهر رنگی و کاربرد تزئینی آنها است. این ورق ها معمولاً در رنگ‌های سفید، آبی، زرد، سبز، قرمز، قهوه‌ای و نارنجی تولید می‌شوند. شما میتوانید انواع ورق های رنگی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از وستا آهن اسپادانا تهیه کنید.
ورق اسیدشویی
پایه‌ی تولید ورق اسیدشویی، ورق سیاه است. علت قرار دادن نام «اسیدشویی» روی این ورق، به این شرح است: هنگام تولید این ورق، لکه‌ها و آسیب‌های ظاهری زیادی به آن وارد می‌شود، در نتیجه، تولیدکنندگان با یک شست‌وشوی اسیدی، این لکه‌ها را تمیز و ترمیم می‌کنند.

همانطور که گفتیم ورق ها انواع مختلفی دارند و هرکدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. شما میتوانید برای خرید ورق با کارشناسان وستا آهن اسپادانا تماس فرمایید.
از مهم ترین کارخانه های تولید ورق در ایران میتواند به کارخانه های زیر اشاره کرد:
فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد اکسین خوزستان، شرکت صنایع هفت الماس، شرکت فولاد غرب آسیا، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، فولاد کاویان اهواز، شرکت فولاد گیلان، کارخانه تاراز چهارمحال و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
شرکت وستا آهن اسپادانا با افتخار در جهت عرضه و فروش انواع ورق های فولادی با تعرفه ی مصوب بازار آماده همکاری با شما می باشد.

تلفن های تماس :
☎-03137816420
-☎ 03137816421
همراه: 09130095402 – 09130095862 - 09130096553
آگهی دهنده
وستا آهن اسپادانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1118420
بازدید : 34
دسته بندی : آهن آلات
آگهی دهنده
وستا آهن اسپادانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com