انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

صنایع روشنایی نور پردازی و غیره

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
هوالجميل
ان الحسين مصباح الهدی و سفينة النجاة
مدیریت محترم
با سلام شماره 205/ن/89
احتراماً به استحضار میرساند واحد فروش شرکت مهندسی سپهرصنعت افتخار دارد آمادگی خود را جهت عرضه محصولاتی بشرح ذیل اعلام نماید:
1- تابلوهای پیام رسانی LED: با قابلیت نمایش صدها پیام در امور اطلاع رسانی(قوانین و مقررات شهری و آیین نامه نوسازی و ساخت و ساز، پروژهای تکمیل شده و یا در دست ساخت) پیامهای تبلیغاتی ، خوش آمدگویی به مسافران(در ورودی و خروجی های شهر) ، نمایش جاذبه های شهر و نیز نمایش پیامهای تبریک و تسلیت در مناسبتهای مختلف،در سایزهای مختلف جهت نصب در ورودی و میادین و محل تردد مخاطبین ویا داخل سالنها.
2- پرژکتورهای LED(new): این محصول با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی led و باکاربری نورپردازی ساختمانها، تندیس میادین و پلها و با حداقل مصرف، طول عمر طولانی و نوری بسیار جذاب توانسته است جایگزین مناسبی برای پرژکتورهای قدیمی گردد . این شرکت عرضه کننده مستقیم پروژکتورهای دفنی و اسپوت و تخت با واتهای 250 ,150 ,400 , تا 1000 وات و با کاربری های نورپردازی و یا روشنایی نیز می باشد.
3 - برجهای روشنایی و چراغهای تزئیناتی : پایه چراغ خیابانی در ارتفاع 9 الی 12 متر، چند وجهی و لوله ای و برجهای نورانی در ارتفاع 12،15،18،30متر مجهز به سیستم بالابر دستی و برقی و باقابلیت نصب 6 الی 24پرژکتور سرچراغی لاک پشتی و چراغهای پارکی تک شاخه ،دوشاخه ،رفلکسی ،سلطنتی، کلاسیک در ارتفاع 3 الی 4 متر وچراغهای پایه کوتاه 35تا 70سانتی متری.....در طرحهای کاملا فانتزی و جذاب .(پایه چراغهای بدنه کامپوزیتی بدنه نورانی منقش ویژه استفاده در فضای سبز) و المان های طرح گندم ، آسمان، شهاب و پرواز از دیگر محصولات شرکت مهندسی سپهرصنعت می باشد.
4- پایه چراغهای سولار: امکان ذخیره و استفاده از انرژی خورشیدی ، بدون نیاز و صرف هزینه های کابل کشی و تامین برق ، سیستم روشنایی LED ( کم مصرف با طول عمر طولانی ) ، امکان شارژ باطری حتی در روزهای ابری ، مناسب استفاده در پارکها و حاشیه های شهر
5-پایه پرچم : کالایی سمبلیک و زیبا در سایزهای 6 الی 12 متر با قابلیت نصب انواع پرچمها با آرم ایران یا سازمان در رنگهای مختلف مناسب نصب در میادین، ورودی های شهر ، مدخل سازمانها .
6- ریسه های LED(new): این محصول با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی LEDو باکاربری نورپردازی ساختمانها، میادین و.. با حداقل مصرف، طول عمر طولانی و نوری بسیار جذاب توانسته است جایگزین مناسبی برای ریسه های لامپی گردد .
با احترام
مدیرعامل – مجید رحیمیان
آگهی دهنده
آقای مجید رحیمیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 229714
بازدید : 10148
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
آقای مجید رحیمیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com