انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پذیرش نماینده فروش انواع نرم افزار

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابل توجه همکاران توزیع کننده نرم افزار ، فروشندگان محترم نرم افزار و محصولات فرهنگی ، مدیران فروش و بازاریابان گرامی

شرکت تینا پردازش پارس به عنوان اولین مرکز توزیع کننده آنلاین انواع نرم افزارهای تولید شده توسط شرکتهای نرم افزاری ایران از کلیه مراکز پخش و فروشگاههای فرهنگی و نرم افزاری کشور دعوت به همکاری می نماید.

از مزایای توزیع نرم افزار یصورت آنلاین این است که همکاران و نمایندگان محترم جهت انتخاب سفارش خود ، نیازی به حضور فیزیکی در مرکز پخش ویا تماس با شرکت ندارند ، بلکه سفارش خود را در هر ساعت از شبانه روز در سایت ثبت می نمایند و سیستم با توجه به تخفیف از پیش تعیین شده و به توافق رسیده بین طرفین ، فاکتور مورد نظر را صادر کرده و با توجه به اعتبارات مشخص شده ، سفارش برای نماینده و همکار ارسال می گردد.

درصورت تمایل نماینده جهت خرید اعتباری ، یک فقره چک بدون تاریخ و در وجه شرکت از نماینده دریافت می گردد و در اینصورت نماینده می تواند تا دو سوم مبلغ چک را در طول ماه به صورت اعتباری خرید کرده و در پایان ماه با پرداخت چک صورتحساب خود ، آنرا تسویه نماید.

میزان درصد تخفیف خریدهای نماینده ، با توجه به میزان خرید ، نوع فعالیت و نحوه تسویه حساب با شرکت توسط مدیر فروش شرکت مشخص می شود. این توافق (میزان تخفیف) بین مدیر فروش و نماینده ، قبل از فروش فعالیت طرفین به صورت حضوری و یا تلفنی انجام می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شروع همکاری می توانید به آدرس www.tinapardazesh.com مراجعه نموده و یا شماره 09121186491 (آقای حسامی) تماس حاصل فرمایید.

www.tinapardazeh.com



آگهی دهنده
شرکت تیناپردازش پارس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران -خیابان جمالزاده شمالی www.tinapardazesh.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 240633
بازدید : 877
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت تیناپردازش پارس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران -خیابان جمالزاده شمالی www.tinapardazesh.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com