پارچه نسوز، برزنت نسوز و منسوجات نسوز و پارچه فایبرگلاس

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1122094
  • بازدید 41
  • نام نسوز پارس
  • دسته بندی لوازم صنعتي
  • تلفن 02133933097 09129445155
  • بروزرسانی سه شنبه 29 خرداد 1403
  • شهر تهران
  • آدرس میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
شرکت نسوز پارس به عنوان معتبر ترین تولیدکننده و عرضه کننده تمامی منسوجات نسوز در بین صنعتگران شناخته می شود. محصولات و منسوجات نسوز شامل مواردی همچون پارچه های نسوز، نوار های نسوز، میکاها، پکینگ های نسوز، عایق های حرارتی، واشر و قطعات صنعتی، ورق های نسوز و ... می شوند. در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین و پرکاربرد ترین منسوجات نسوز که در حوزه های صنعت استفاده می شود معرفی و بررسی خواهیم کرد.

انواع پارچه نسوز
پارچه های نسوز یکی از بهترین و مرغوب ترین منسوجات نسوز که در میان صنعتگران از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول از ترکیباتی همچون الیاف فایبرگلاس، آرامید، گرافیت و فایبرگلاس تشکیل شده است.
پارچه نسوز از الیاف طبیعی تشکیل شده است به همین دلیل به سختی آتش می گیرد و به آسانی دچار آتش سوزی نمی شود. اما به این معنا نیست که هیچ وقت شعله ور نمی شود اما نسبت به دیگر محصولات نسوز به سختی و به آرامی تجزیه می شود.
پارچه نسوز در انواع گوناگونی تولید و عرضه می گردد. که هر کدام از این پارچه ها از ویژگی و کاربرد های منحصر به فردی برخوردار هستند. پارچه های نسوز عبارت اند از: پارچه نسوز آزبست، سیلیکون، سرامیکی، سیلیکا، برزنت نسوز فایبرگلاس.
وزن سبک، انتقال حرارتی پایین، مقاوم بودن در برابر شوک های حرارتی، انعطاف پذیری بالا و عملکرد فوق العاده در برابر مواد شیمیایی از ویژگی های بارز پارچه های نسوز به حساب می آیند و در صنایع دریایی، پزشکی، خودروسازی، هواپیمایی کاربرد گسترده ای دارند. برای اطلاعات بیشتر از نوار های نسوز به نسوز پارس مراجعه نمایید.

2. برزنت نسوز
برزنت نسوز یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین زیر مجموعه های پارچه نسوز به شمار می رود. این محصول به دلیل غیر قابل اشتعال بودن مورد استقبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است.
در واقع برزنت نسوز در حوزه های صنعتی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل در صنایع مختلف به نام های دیگری مانند: پارچه نسوز، برزنت سرامیکی، پارچه فویل دار و... شناخته می شود.
متریال های اصلی تشکیل دهنده برزنت سرامیکی الیاف فایبرگلاس، الیاف آزبست و الیاف سرامیک می باشد.
برزنت نسوز از ویژگی های خاصی همچون مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، مقاومت مکانیکی و حرارتی بالا، عایق صدا، ضد زنگ زدگی، تحمل دماهای بین 300 تا 1200 درجه سانتیگراد، مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و رطوبت و... برخوردار بوده و به عنوان عایق در تاسیسات ساختمانی و به عنوان پوشش سطوح داغ کاربرد فراوانی دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید برزنت های نسوز به نسوز پارس مراجعه کنید.

3. منسوجات نسوز
منسوجات نسوز در حوزه های صنعتی از جایگاه مهمی برخوردار می باشد. منسوجات نسوز شامل مواردی همچون نوار نسوز، پارچه نسوز، پکینگ نسوز، پتوی سرامیکی، برد سرامیکی، الیاف سرامیکی و ... می شوند. هر یک از این منسوجات نسوز دارای ویژگی و قابلیت های منحصر به فردی بوده و با توجه به خاصیت های خود در زمینه های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. نسوز پارس یکی از فروشگاه های معتبر در عرصه تولید و عرضه منسوجات نسوز می باشد.

4. پارچه فایبرگلاس
پارچه فایبرگلاس یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین برای آزبست شناخته می شود و در حال حاضر جزء انتخاب های اول صنعتگران در حوزه های مختلف صنعت می باشد.
الیاف شیشه ای یا فایبرگلاس و پلیمرهای مختلفی همچون تفلون، آلومینیوم و سیلیکون تشکیل شده است. پارچه های فایبرگلاس در انواع متنوعی از قبیل پارچه فایبرگلاس سیلیکونی، پارچه فایبرگلاس فویل دار و پارچه فایبرگلاس تفلون یا PTFE تولید و عرضه می شوند.
این پارچه از ویژگی های منحصر به فردی همچون وزن سبک، برش آسان و نصب سریع، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، دارای قدرت استحکام و کششی بالا و ... برخوردار می باشد.
پارچه فایبرگلاس در تولید قطعات برای صنایع هوا فضایی نظامی و غیر نظامی از جمله تجهیزات آزمایشی، کانال کشی، محفظه ها استفاده می شود. برای خرید پارچه فایبرگلاس با شرکت نسوز پارس تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
آدرس: میدان امام خمینی- خیابان امیر کبیر- بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی- پلاک 546

شماره تلفن: 33941022 -021/ 33933097- 021
شماره همراه: 09129445155آقای فرج زاده

وب سایت: nasoozpars.com

ایمیل: nasoozparstaknovin@gmail.com

آگهی های مرتبط : لوازم صنعتي
ویژه
4 روز پیش

فروش انواع پارچه نسوز فایبر گلاس و پارچه نسوز سرامیک در سایز و ابعاد متفاوت

فروش انواع پارچه نسوز فایبر گلاس و پارچه نسوز سرامیک در سایز و ابعاد متفاوت . فروش انواع پارچه نسوز در سایز و ابعاد متفاوت با بهترین کیفیت ها و م...

نگین پارس بهروز , تهران
مشاهده آگهی
3 سال پیش

شرکت تولیدی صنعتی اطلس پارس صنعت

طراح و تولید عایق های ژاکتی و اتصالات پارچه ای. . انواع پارچه نسوز ، پارچه نسوز سرامیکی ، پارچه فایبرگلاس ، پارچه سیلیکونی ، پارچه دو رو سیلی...

احدی نژاد , تهران
مشاهده آگهی
3 ماه پیش

پارچه نسوز

بورس نسوز های صنعتی و ورق های واشر. پارچه نسوز و نوار نسوز. واردات و عرضه پارچه نسوز و نوار نسوز صنعتی از جمله فایبرفلون چسبدار و ساده ، پارچ...

حسین فرج زاده , ری
مشاهده آگهی
4 سال پیش

شرکت تولیدی صنعتی اطلس پارس صنعت

طراح و تولید عایق های ژاکتی و اتصالات پارچه ای. انواع پارچه نسوز ، پارچه نسوز سرامیکی ، پارچه فایبرگلاس ، پارچه سیلیکونی ، پارچه دو رو سیلیکون ، ...

احدی نژاد , تهران
مشاهده آگهی
4 سال پیش

اطلس پارس صنعت (عایق های حرارتی )

طراح و تولید عایق های ژاکتی و اتصالات پارچه ای. . انواع پارچه نسوز ، پارچه نسوز سرامیکی ، پارچه فایبرگلاس ، پارچه سیلیکونی ، پارچه دو رو سیلی...

احدی نژاد , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

پارچه نسوز-ورق نسوز_ورق فیبر_ورق تفلون بعثت

انواع پارچه نسوز تفلونی-پارچه نسوز فایبرگلاس-روکش فویل-پارچه نسوز سیلیکون -نخ نسوز گرافیتی-تفلونی-فایبرگلاس نخ نسوز تابیده-ورق فیبر استخوانی-میلگردفی...

اقازاده , تهران
مشاهده آگهی