تیتانیوم دی اکسید آناتاز NA100 (GPRO)، Anatase Titanium Dioxide NA100

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1127730
  • بازدید 24
  • نام آپامای پرتیکان
  • دسته بندی مواد شيميايي
  • تلفن 02122851453 09103110438
  • بروزرسانی پنج شنبه 5 مهر 1403
  • شهر تهران
  • آدرس تهران خيابان دکتر شريعتي -ابتدای خیابان پاسداران - دشتستان یکم
نام کالا :دی اکسید تیتانیوم آناتاز ANATASE TITANIUM DIOXIDE
گرید : NA100
تولید کننده : Nanjing Titanium Dioxide Chemical

دی اکسید تیتانیوم (TiO2) رایج ترین رنگدانه سفید مورد استفاده در جهان است. سالانه بیش از چهار میلیون تن از این ماده برای انواع کاربردهای صنعتی مانند تولید رنگ، لاستیک، کاغذ، مواد شوینده، لوازم آرایشی، جوهر چاپ، منسوجات، پلاستیک و سایر محصولات استفاده می شود.
برای استخراج دی اکسید تیتانیوم در فرم های آناتاز (آناتاس ) و روتایل، بخشی از مایع شفاف شده باید با قلیا خنثی شود تا میکروکریستال های آناتاز تولید شود. سپس این میکرو کریستال ها جهت تولید کریستال های آناتاز هیدرولیز می شوند.در نهایت با آب شسته شده، کلسینه شده و در دمای ۸۰۰-۸۵۰ درجه سانتی گراد (برای آناتاز) یا ۹۰۰-۹۳۰ درجه سانتی گراد (برای روتیل) کلسینه شده و میکرونیزه می شود.
TiO2 تولید شده از آناتاز یک پودر سفید است، در حالی که از روتیل سفید مایل به زرد است و ممکن است رنگ کمی نشان دهد. ممکن است با مقادیر کمی آلومینا و یا سیلیس پوشش داده شود تا خواص تکنولوژیکی محصول بهبود یابد.
رنگدانه دی اکسید تیتانیوم تجاری به طور کلی توسط فرآیند سولفات یا کلرید تولید می شود. مواد اولیه اصلی شامل ایلمنیت (اکسید تیتانیوم آهن، FeO/TiO2 یا FeTiO3)، روتیل طبیعی و سرباره تیتانیوم است.
تیتان NA100 رنگدانه تیتانیوم دی اکسید نوع آناتاز ( آناتاس ) با فرآیند سولفات برای کاربردهای عمومی است. این پودر سفید، بدون سطح، نامحلول در آب، محلول در اسید قوی و غلیظ و قلیایی است.
پودر تیتان NA100 دارای قابلیت های نوری عالی، خلوص بالا، قدرت کاهش رنگ قوی و سفیدی خوب. با چنین خواص خوبی، بیشتر برای کاغذ، پلاستیک، لاستیک، چرم لعابی استفاده می شود.
این اکسید تیتان ماده ای خنثی دارای قابلیت درخشندگی عالی، مقاومت بالا در برابر حرارت و سایش، نقطه جوش و ذوب بالا، حلالیت کم، قدرت پوشش دهی زیاد، غیر قابل اشتعال است و از مهمترین رنگدانه های سفید به حساب می آید.
مصارف :
از کاربردهای تیتان NA 100 می توان به موارد زیر اشاره کرد
پوشش داخلی
اوراق
پلاستیک
لاستیک
مصالح ساختمانی
کاغذ
محصولات آرایشی و بهداشتی
پوشش چسب
جوهر چاپ

آگهی های مرتبط : مواد شيميايي
5 سال پیش

فروش تیتان (دی اکسید تیتانیوم) ,پلی وینیل الکل و پنتا

فروش محصولات شیمیایی : تیتان (دی اکسید تیتانیوم) R6618 برند جینهای چین تیتان (دی اکسید تیتانیوم) R6628 برند جینهای چین تیتان (دی اکسید تیتانیوم )برند...

علی اعلایی پور , تهران
مشاهده آگهی