انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکینگ نسوز، پکینگ آب بندی و کاسه نمد اورینگ و نخ نسوز و پکینگ گرافیت

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 29 خرداد 1403
امروزه در حوزه های صنعتی مراحل آب بندی به یکی از مهم ترین موضوعات تبدیل شده است و همچنین پلیمرهای منحصربه فردی وارد این صنعت عظیم شده اند. آگرین نسوز از جمله شرکت هایی معتبری به حساب می آید که تمامی محصولات و تجهیزات نسوز را باکیفیت بسیار عالی تولید و عرضه می کند. محصولات نسوزی همچون پکینگ ها، اورینگ ها، کاسه نمد ها، پکینگ گرافیتی، نخ نسوز و ... نمونه های از آگرین نسوز محسوب می شوند که جز متداول ترین و ارزشمند ترین منسوجات نسوز می باشند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از محصولات نسوز پر فروش فروشگاه آگرین نسوز خواهیم پرداخت.

1. پکینگ آب بندی
پکینگ آب بندی همانطور که از نامش پیداست، به عنوان آب بندی قطعات و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. پکینگ ها از جمله پر فروش ترین محصولات نسوز به شمار می روند که توانسته اند با داشتن ویژگی های بی نظیر مورد قبول بسیاری از صنعتگران قرار گیرد. این محصول از ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، مقاومت مکانیکی خوب، مقاوم بودن در برابر حرارت، استحکام کششی قابل قبول، مقاوم در برابر سایش و خوردگی، و ... برخوردار بوده و به عنوان آب بندی پمپ ها، شفت ها، شیرآلات، مخازن و ... به طور گسترده مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد.
پکینگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و گرما از خود نشان می دهند به طوری که قادر به تحمل دماهای 200- الی 1300 درجه سانتیگراد می باشند. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت پکینگ ها می توانید به آگرین نسوز مراجعه کنید.

2. اورینگ لاستیکی
اورینگ ها جز مهم ترین محصولات نسوز به حساب می آیند، که در انواع مختلفی همچون اورینگ های سیلیکونی، اورینگ های لاستیکی، اورینگ های ضد روغن، و ... تقسیم بندی می شوند. اورینگ لاستیکی یکی بارزترین نوع اورینگ ها محسوب می شود که از مقاومت حرارتی، کششی، و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. از این محصول به عنوان آب بندی و درزگیری از صنایع مختلفی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ها، خود رو سازی و ... استفاده می شود. اورینگ لاستیکی از مقاومت حرارتی بسیار بالایی برخوردار بوده، به طوری که می تواند دماهای 40- الی 200 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند البته باید گفت برای استفاده طولانی مدت از اورینگ های لاستیکی دماهای 80 الی 150 درجه سانتیگراد برآورد شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اورینگ لاستیکی به آگرین نسوز مراجعه کنید.

3. انواع کاسه نمد
کاسه نمد که در صنایع به آن آب بند نیز گفته می شود، از نفوذ گرد و غبار و نشت روغن به داخل قعطات و تجهیزات جلوگیری می کند. دیگر ویژگی این محصول مقاوم بودن در برابر محیط های شیمیایی، تحمل دمایی بالا، مقاومت عالی در برابر خوردگی و فرسایش و ... می باشد. از این محصول برای درزگیری در صنایع خودروسازی، دستگاه های مکانیکی و ... استفاده می شود. کاسه نمد ها در انواع مختلفی از جمله کاسه نمد لاستیکی، کاسه نمد چرمی، کاسه نمد پی یو و کاسه نمد ACM تقسیم می شوند. آگرین نسوز انواع کاسه نمد ها را با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه می کند تا مشتریان محصول خود را به نحوه احسن انتخاب و خریداری کنند.

4. نخ نسوز
نخ نسوز جز منسوجات نسوزی به شمار می رود که در صنعت کاربرد بسیاری دارد و توانسته است توجه بسیاری از صنعتگران را به خود جلب کند.
نخ نسوز در سطح مقطع چهار گوش در ضخامت و ابعادی مختلفی تولید و عرضه می گردد. این محصول در برابر حرارت و گرما عملکرد فوق العاده ای دارد به طوری که دماهای 550 الی 1400 درجه سانتیگراد را می تواند به خوبی تحمل کند. این محصول در انواع مختلفی از جمله( نخ نسوز فایبرگلاس، نخ نسوز سرامیکی، نخ نسوز آزبست، نخ نسوز گرافیتی، نخ نسوز کربن و ... ) تولید و در بازار به فروش می رسد.
این محصول دارای ویژگی های همچون مقاوم بودن در برابر محیط های شیمیایی، استحکام بالا، مقاوم در برابر سایش و پارگی، خواص دی الکتریک مطلوب، عملکرد قابل قبول در برابر الکتریسیته، و ... در صنایع به عنوان آب بندی و درزگیری کوره های صنعتی، پمپ ها، شفت ها و مخازن صنایع نفت وگاز، خودروسازی، پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت و خرید نخ های نسوز به آگرین نسوز مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
آدرس: پامنار - بن بست اردیبهشت
وب سایت: agreennasooz.com
تلفن: 02136059765
شماره همراه: 09021025124
ایمیل: agreennasooz@gmail.com
آگهی دهنده
آگرین نسوز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1122091
بازدید : 47
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
آگرین نسوز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com