انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پخش لوله فلزی گالوانیزه برق

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 3 تير 1403
لوله های گالوانیزه در صنعت برق به عنوان یک سیستم پشتیبانی و انتقال کابل ها و سیم ها کاربرد دارد و مقاومت دیواره ای این لوله های فلزی به گونه ای است که می‌توانند به بهترین نحوه و محافظت مکانیکی بالا از کابل ها در برابر خراشیدگی و زخمی شدن جلوگیری کند.
در داخل سازه های صنعتی ونیمه صنعتی و کارخانجات و پروژه های تجاری و مسکونی بزرگ حجم سیم و کابلها زیاد می‌باشد و اگر هریک از سیم و کابل زخمی شود یا آسیب ببیند یا در اثر جریان فشار بالای برق و حرارت دچار حریق شود الباقی سیم و کابل ها و لوازم برقی نیز دچار آتش سوزی شده و خسارت مالی سنگین و شاید جانی نیز در پی داشته باشد .
بنابراین برای ایمن ماندن سیم و کابل ها و جلوگیری از حادثه های غیر قابل پیش بینی نشده و همچنین داشتن خطوط استاندارد و ایمن در محیط های داخلی سازه ها میبایست از انواع لوله های گالوانیزه با قطر های متعدد استفاده کرد .
لوله های گالوانیزه در سینی کابل ممتاز به دو مدل رده pg و رده اینچی با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند .
««««««««««««««««لوله های pg»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
لوله های گالوانیزه pg که بصورت ۳ متری تولید می‌شوند و دوسر لوله بصورت یکپارچه رزوه رده pg می‌شوند که از رزوه ها جهت اتصال لوله ها به یکدیگر و محکم و استوار سازی لوله و قطعات جانبی لوله ها استفاده میشود .
لوله های گالوانیزه pg با دو مدل روی پوش آبکاری سرد و ابکاری گرم پوشش داده می‌شوند که کاربرد آن بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه سازه دارد .
لوله های گالوانیزه از ورق فولادی ۷٪ میل ،۸٪میل،۹٪میل،۱ میل تولید میگردندو ضخامت و وزن کمتری نسبت به لوله های اینچی دارند .
«««««««««««««« لوله های اینجی »»»»»»»»»»»»»»»»»»»
لوله های اینجی از مقاومترین لوله های برقی محسوب میشود که از ورق ۲ میل ،۲/۵ میل و ۳ میل بصورت شاخه های ۶ متری تولید میشود و با آبکاری گرم و فلز روی پوشش داده میشود تا مقاومت هر چه بیشتری در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی داشته باشد .
لوله های اینچی در سایز قطری ۱/۲ اینچ تا ۱۰ اینچ در صنعت برق کارایی دارند و مورد استفاده قرار میگیرند .
جهت دریافت اطلاعت بیشتر و ثبت خرید خود با مشاوران ما در سینی کابل ممتاز تماس بگیرید .
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1122284
بازدید : 7
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com