انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پلی متیل متاکریلات (PMMA)

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
فروش پلی متیل متاکریلات (PMMA)
گرید CM205 و EG920
پلیمر پلی متیل متاکریلات که با نام های تجاری Plexiglas ، Acryite ، Perspex و Crylx نیز شناخته می شود ، یک ترموپلاستیک آمورف است که به دلیل خواص ترنسپرنت و شفافیتی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.
در واقع PMMA با وزن مخصوص نصف شیشه و ضربه پذیری 10 برابر بیشتر از آن ، امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین جایگزین های شیشه به شمار می رود.
این ماده ، خواصی همچون مقاومت در برابر UV ، جذب رطوبت کم ، پایداری ابعادی و زردگرایی خیلی پایین تر نسبت به پلی کربنات (PC) باعث شده تا از PMMA در فضا های باز استفاده عمده ای صورت گیرد.
برای اصلاح برخی از خواص PMMA از جمله مقاومت حرارتی نسبتاً پایین و نیاز به فشار بالا در فرآیند شکل دهی ، می توان از افزودنی های مناسب استفاده کرد.
فرآیند شکل دهی پلی متیل متاکریلات را می توان به روش های اکستروژن ، تزریق ، قالب گیری فشاری ، ترموفرمینگ و کستینگ به راحتی انجام داد.
PMMA صد درصد قابل بازیافت بوده و کاربرد های گسترده ای در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی ، خودرو سازی ، پزشکی و بهداشتی ، روشنایی و الکترونیک دارد.
شرکت علمی سازان پارت اندیش کوشا (ELSAPA) ، وارد کننده و توزیع کننده مواد شیمیایی ، پلیمری از جمله پلی متیل متاکریلات (PMMA) می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر ، از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید.
وب سایت : WWW.ELSAPACO.COM
شماره تماس : 02186017285 ، داخلی 312
آقای کیان : 09120165647
آگهی دهنده
علمی سازان پارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1122693
بازدید : 12
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
علمی سازان پارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com