انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واردات و فروش متیلن کلراید ( Methylene Chloride )

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 12 تير 1403
متیلن کلراید که با نام دی کلرو متان نیز شناخته می شود ، ماده ای شفاف ، بی رنگ ، غیر محترقه و مایعی فرار بوده که دارای فرمول مولکولی CH2CL2 و وزن مولکولی 927/84 گرم بر مول می باشد.
متیلن کلراید یک هیدروکربن کلر است که به عنوان ماده بیهوشی استنشاقی استفاده می شود و در غلظت های بالا به عنوان ماده مخدر عمل می کند. از این ماده ، بیش تر در دارو سازی ، تولید انواع چسب ، رنگ و ... استفاده می شود.
وجود خواص فیزیکی و شیمیایی خاص در این حلال ، سبب شده تا از این ترکیب شیمیایی در صنایع بسیار گسترده ای استفاده شود. همین امر به نوبه خود موجب شده تا این روز ها بازار خرید و فروش متیلن کلراید رواج بالایی پیدا کند.
در این راستا ، شرکت علمی سازان پارت اندیش کوشا ( ELSAPA ) به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان برجسته مواد شیمیایی در صنعت رنگ و رزین ، می‌تواند یک گزینه عالی برای خرید مواد شیمیایی با کیفیت باشد. الساپا با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت که همگی مطابق با آخرین استانداردهای صنعتی و زیست‌محیطی هستند، توانسته است اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
شرکت الساپا نه تنها تضمین‌کننده کیفیت مواد شیمیایی است ، بلکه خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای ارزشمندی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آنها بتوانند بهترین انتخاب‌ها را برای نیازهای خاص خود انجام دهند.
جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیش تر ، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
وب سایت : www.elsapaco.com
کانال تلگرام: https://telegram.me/elsapachem
صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/elsapachemical/
شماره تماس : 02186017285 داخلی 305
آقای کارگر : 09122152742
آگهی دهنده
علمی سازان پارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1123003
بازدید : 20
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
علمی سازان پارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com