انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید کننده سنگ مهندسی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
سنگ مهندسی کوارتز
سنگ مهندسی کوارتز که ماده اصلی تشکیل دهنده آن سیلیس میباشد و از مقاوم ترین مواد طبیعی است که ویژگی سیلیس به سنگ مهندسی کوارتز منتقل شده و باعث میشود سنگ مهندسی کوارتز مقاومت بالایی در برابر خط و خش داشته باشد . همچنین 6 تا 7 % رزین و پیگمنت باعث شده است که سنگ مهندسی کوارتز از جمله سنگ های بدون متخلل و آنتی باکتریال باشد .استحکام سنگ مهندسی کوارتز باعث می شود که به طور طبیعی در برابر سایش ، خراشیدگی ، فرورفتگی و حتی اسیدها مقاومت کند. سنگ مهندسی کوارتز ماده ای غیر سمی و غیر آلرژی زا است که طول عمر بسیار بالایی دارد .
در سنگ مهندسی کوارتز چون هیچگونه خلل و فرجی روی صفحه وجود ندارد , رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت بدین دلیل، سنگ مهندسی کوارتز را آنتی باکتریال می بر خلاف تصور عموم سنگ مهندسی کوارتز در یک متر مربع تنها 1-2 کیلو با کورین تفاوت دارد .



سنگ مهندسی کوارتز چیست؟

برندهای سنگ مهندسی کوارتز :

یکی از عوامل در اختلاف کیفیت بین سنگ مهندسی کوارتز برندهای سنگ مهندسی کوارتز است که به دو دسته سنگ مهندسی کوارتز ابرانی و سنگ مهندسی کوارتز اسپانیایی (کره ای) تقسیم میگردد .

برند سنگ مهندسی کوارتز ایرانی : سنگ مهندسی کوارتز توتم فلات سنگ ، سنگ مهندسی کوارتز برد استون ، سنگ مهندسی کوارتز آذرین پارس ، سنگ مهندسی کوارتز کاینداستون



سنگ مهندسی کوارتز چیست؟

سنگ کوارتز مهندسی اسپانیایی و کره ای : سنگ مهندسی کوارتز سایلستون اسپانیا ، سنگ مهندسی کوارتز هنستون کره
آگهی دهنده
دکوراسیون زمانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1123176
بازدید : 41
دسته بندی : دكوراسيون
آگهی دهنده
دکوراسیون زمانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com