انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید لاینر نوری در مازندران

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
✨گروه تولیدی لاینر نوری نیولایت✨
نیولایت فروشگاه اینترنتی تخصصی لاینر نوری است. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب ، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام افراد است .
کاربرد لاینرهای نوری
این روزها اکثر فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری ها و... برای تامین روشنایی مورد نیاز خود از لاینر های نوری استفاده می کنند ، این نوع لاینر ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند.
ما کنار شما هستیم تا با تغییر در الگوهای قدیمی، زندگی به سبک مدرن و هوشمندانه تر را باهم تجربه کنیم نیولایت با بهره بردن از قدرت تولید محصولات خود نظیر لاینر های نوری توکار و لاینر های نوری روکار این امکان را به کاربران و مشتریان خود می دهد که با حق انتخاب بالا و حداکثر اطمینان خرید کنند.
انواع ال ای دی های نوری
در سه رنگ؛ آفتابی، مهتابی و نچرال
در این پروژکتورها از لامپ های مختلفی مثل اس ام دی و ال ای دی استفاده می شود، که هرکدام از آنها قابلیتهای ویژهای دارند ، شما باید در هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید و با توجه به نیازی که دارید آنها را انتخاب فرمایید و به نوع چراغ های استفاده شده در آن ها و میزان شدت نور و یا زاویه تابش نوری که آنها ایجاد می کند دقت کنید.
خدمات گروه تولیدی نیولایت
طراحی و تولید
نصب لاینر های نوری
خدمات پس از فروش
گروه تولیدی نیولایت
گروه روشنایی نیولایت تولیدکننده کلیه لاینرهای نوری با گارانتی ۳ ساله بدون قید و شرط آماده خدمت رسانی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به شما عزیزان میباشد. رسالت مدیریت ، ارائه کانال های ویژه و منحصر بفرد ، حرفه ای و با کیفیت به همراه مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ها ، با هدف کسب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر شما سروران گرامی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و کارشناسی حضوری رایگان با گروه تولیدی نیولایت در ارتباط باشید.
آدرس:بابلسر،صفاییه
ایستاگرام: newlight_center@
شماره:09919836310
https://newlight-center.ir/
آگهی دهنده
تولید کننده لاینر نوری نیولایت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1123225
بازدید : 43
دسته بندی : دكوراسيون
آگهی دهنده
تولید کننده لاینر نوری نیولایت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com