انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیم بکسل فولادی

آگهی ویژه
بروزرسانی : پنج شنبه 29 شهريور 1403
بازرگانی پاوربکسل وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل با ساختار های مختلف در ایران است. سیم بکسل های فولادی با ساختار های 6 رشته بصورت 6X36 , 6X37 برای تولید اسلینگ و برای اتصال بر روی جرثقیل های ماشینی و کرین ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ساختار های سیم بکسل در اتصال جرثقیل های سقفی در کنار ساختار های 6X19 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل نتاب برای اتصال بر روی تاور کرین ها بصورت تمام فولادی و با دو ساختار 19X7 , 35X7 مورد استفاده قرار می گیرد. از آلیاژ های سخت فولادی در تولید سیم بکسل های نتاب اتصالی تاور کرین ها استفاده می شود که اغلب دارای تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع و بالاتر هستند.
سیم بکسل های تمام فولادی با سختار های 8X19 اغلب در سایز 8 الی 13 میلیمتر برای اتصال کابین های آسانسور نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در صنایع حفاری و برای اتصال بر روی دکل های حفاری از سیم بکسل های فولادی با ساختار 6X19 با بافت های استاندارد و سیل استفاده بسیاری می شود. در تولید اسلینگ های سیم بکسلی که به منظور لیفتینگ بار توسط جرثقیل ها مورد استفاده قرار می گیرند سیم بکسل فولادی بصورت اسلینگ پرسی و یا سوکت دار مورد استفاده قرار می گیرد.
آگهی دهنده
پاوربکسل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1124839
بازدید : 102
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
پاوربکسل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com