انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیلتر صنعتی

آگهی ویژه
بروزرسانی : چهار شنبه 28 شهريور 1403
مانا فیلتر وارد کننده انواع فیلتر های صنعتی در نوع فیلتر روغن، فیلتر هیدرولیک، فیلتر گازوئیل، فیلتر سپرایتور آبگیر، فیلتر سپرایتور کمپرسور و انواع فیلتر های کارتریجی هوا در ایران برای ماشین های سنگین معدنی و راهسازی می باشد. فیلتر صنعتی از نوع پیچی Spin-on و همچنین بصورت کارتریجی در مانا فیلتر عرضه می شوند.
فیلتر صنعتی برای اتصال موتور های دیزلی از نوع فیلتر روغن و فیلتر سپرایتور آبگیر گازوئیل با برند های DONALDSON, FLEETGUARD, WIX, BALDWIN, MANN, MAHLE, CAT, VOLVO, SAKURA, JIMCO, SUR بصورت اصلی در مانا فیلتر قابل عرضه هستند. فیلتر های گازوئیل در نوع پیچی برای موتور های قدیمی و فیلتر های آبگیر در نوع مدرن تر برای جذب آب معلق در گازوئیل تحت نام فیلتر سپرایتور آبگیر گازوئیل مورد استفاده قرار می گیرند.
فیلتر های سپرایتور کمپرسور که برای جذب و حذف قطرات ریز روغن از هوای فشرده خروجی کمپرسور ها مورد استفاده قرار می گیرند با برند ترکان فیلتر در این مجموعه عرضه می شوند.
انواع فیلتر های صنعتی بصورت پایه دار، انواع فیلتر های هیدرولیک بصورت کارتریج با مش فلزی و فیلتر های صنعتی خاص بصورت سفارشی در مانا فیلتر تولید می شوند.
برند های آسیایی فیلتر صنعتی از جمله فیلتر جیمکو و فیلتر ساکورا با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب تر نسبت به برند های شناخته شده ای مانند فیلیتگارد و دونالدسون در مانا فیلتر عرضه می شوند.
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1124856
بازدید : 94
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com