انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پیچ فولادی سازه و سوله 10HV

آگهی ویژه
بروزرسانی : پنج شنبه 29 شهريور 1403
جنرال استیل وارد کننده انواع پیچ و مهره صنعتی از جمله پیچ های فولادی سازه و سوله در گرید 10.9 معروف به پیچ 10HV در ایران می باشد. پیچ های سازه دارای گل درشت تر از پیچ های فولادی شش گوش بوده و طبق استاندار میلیمتری DIN6914 تولید می شوند. در گرید های آمریکایی پیچ سوله و سازه با استاندارد های اینچی مانند ASTM A325 , A490 مورد استفاده قرار می گیرند.
در تولید فولادی سازه از گرید های پر کربن فولادی استفاده شده است که دارای تنسایل حداقلی 1040 نیوتن بر میلیمتر مربع بوده و از روش های سخت کاری حرارتی در تولید آنها استفاده شده است. مهره اتصالی بر روی پیچ 10HV سازه و سوله نیز دارای ارتفاع و گوشت بیشتری نسبت به پیچ های شش گوش ساده بوده و بصورت خاص طبق استاندارد DIN6915 تولید می شوند.
پیچ و مهره سازه H.V از فولاد پر کربن همراه با عملیات حرارتی تولید می شوند بنابراین با وجود مقاومت بسیار بالا در برابر خمش و کشش در برابر شرایط محیطی در واقع کمترین مقاومت را دارند و در معرض اسید های رقیق محیطی، باران های اسیدی و رطوبت به سرعت اکسید میشوند. از این رو پیچ و مهره سازه بصورت زینک پلیت یا آبکاری شده گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد.
آگهی دهنده
جنرال استیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1124980
بازدید : 93
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
جنرال استیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com