انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

زنجیر فولادی خشکه G80

آگهی ویژه
بروزرسانی : پنج شنبه 29 شهريور 1403
بازرگانی پاوربکسل وارد کننده زنجیر باربرداری فولادی در گرید های مختلف در ایران می باشد. زنجیر فولادی خشکه در گرید G80 دارای بیشترین میزان کاربری در لیفتینگ بار می باشد. از این گرید زنجیر بر روی جرثقیل های سقفی زنجیری، بر روی پولیفت های زنجیری، وینچ های زنجیری و در تولید اسلینگ های زنجیری در لیفتینگ بار استفاده می شود.
زنجیر خشکه G80 با بکارگیری آلیاژ های پر کربن فولادی تولید می شود. افزایش تنسایل کششی و مقاومت سایشی این زنجیر باربرداری با بکارگیری روش های حرارتی مسجل می شود.
زنجیر فولادی در عرصه صنعت همیشه پیشرو بوده صنعتهایی مانند صنعت خودرو , صنعت کشاورزی ,پتروشیمی ,کشتی رانی و حمل و نقل بار و...زنجیرهای فولادی یکی از بهترین گزینه ها برای حمل نقل بارهای سنگین و سخت در هر شرایطی هستند زنجیر های فولادی بسته به تناسب کاری که برای آن انتخاب می شوند سایز و اندازه های مختلف در جنسهای مختلفی از جمله زنجیر فولادی ,زنجیر آهنی ,زنجیر استیل و زنجیر گالوانیزه و...دارند زنجیر فولادی در گریدهای مختلفی تولید می شوند گرید زنجیر همان مقدار سخت کاری شده و مقدار قولاد به کار رفته در استراکچر و یا ساختار آن است هر چه قدر کار سخت باشد یا بار سنگینتر باشد به زنجیرهای فولادی با گرید بالاتر نیاز داریم.
آگهی دهنده
پاوربکسل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1125173
بازدید : 64
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
پاوربکسل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com