انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید کننده ساپورت های سقفی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 مرداد 1403
یکی از اتصالات مهم و بسیار کاربردی برای نصب سینی کابل در ارتفاعات و زیر سقف ها ساپورت سقفی سینی کابل می‌باشد که در دو مدل u و مدل براکت چنل تولید و کاربرد دارد .
در مدل u که بیشتر کاربرد کارگاهی و نیمه صنعتی دارد ساپورت به حالت u با چنل یا ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و توسط باله های چپ و راستی به سقف پیچ و مهره شده و سینی کابل در داخل آن فیکس می‌شود .
در این نوع مدل از ساپورت های سقفی نهایت می‌توان 5 سانت الی 10 سانت سینی را از زیر سقف فاصله داد و کار را برای مراحل بعدی کابل کشی سخت تر می‌کند .
در مدل دوم سا‌پورت های سقفی ابتدا صفحه پلیت 10*10 با ضخامت بالا در سقف توسط رول بولت فیکس می‌شود در ادامه ریل سی چنل به اندازه 50 سانت یا به اندازه مورد نیاز سازه که سینی کشی از چه ارتفاعی باید ادامه یابد برش و به پلیت فیکس شده در سقف با بالاترین کیفیت جوش داده می‌شود در مرحله بعد لچکی مناسب سینی کابل در روی سی چنل پیچ و مهره شده و سینی کشی اجرا می‌شود . استفاده از ساپورت سقفی مدل براکت چنل در پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی مزایای زیادی دارد :
***هر چه ایمن تر شدن خطوط سینی کشی و کابل کشی
***مطابق با استاندارد های دنیا
*** نظم دهی در خطوط سینی کشی
*** قابل رگلاژ و بالا پایین کردن خطوط سینی کشی
*** قابل اجرای سینی کشی دو یا چند طبقه ای
*** قابل اجرای سینی کشی دو طرفه
*** ایجاد ظاهری زیبا برا ی خطوط سینی کشی و کابل کشی در سازه *** سهولت در کابل کشی و تعمیرات در مواقع لزوم
ساپورت های سقفی در سینی کابل ممتاز با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و در اختیار صنعت کاران و برقکاران و مشتریان محترم قرار دارد .
سینی کابل ممتاز مرکز تولید و اجرای انواع ساپورت های سقفی ، ساپورت های دیواری و ساپورت های زمینی آماده عقد قرارداد تولید و اجرا با شرکت های دولتی ، خصوصی و پیمانکاران محترم می‌باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1125616
بازدید : 18
دسته بندی : اتوماسيون صنعتي
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com