انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انجام عکاسی پرتره توسط عکاس حرفه ای در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 26 شهريور 1403
اگر به انجام عکاسی پرتره نیاز دارید و قصد دارید عکس هایی زیبا و عالی از خودتان داشته باشید ، می توانید انجام این کار را با خیالی آسوده به من بسپارید .
من بابک اسحاقیان هستم و یک عکاس حرفه ای هستم . مدت زیادی است که در شاخه های مختلف عکاسی و علی الخصوص عکاسی پرتره یا همان تک چهره فعالیت می کنم . من با استفاده از دوربین و لنز و تجهیزات حرفه ای ، زیباترین و شفاف ترین تصاویر را برای شما خلق می کنم .
عکاسی پرتره ، یکی از شاخه های عکاسی است که سوژه آن انسان ها و افراد و اشخاص مختلف می باشد . این نوع از عکاسی ، در حیطه عکاسی شخصی طبقه بندی می شود . یعنی مشتریان و کارفرمایان گرامی ، عکس ها را جهت استفاده های شخصی نیاز دارند .
عکس های تهیه شده ، می توانند به عنوان عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف استفاده شوند . همچنین می توان این عکس ها را در اینستاگرام یا توئیتر یا سایر شبکه های اجتماعی قرار داد . این عکس های پرتره ، معمولاً به دو صورت رسمی یا غیر رسمی گرفته می شوند .
عکس های رسمی ، جهت مقاصد و مناسبات کاری و اداری استفاده می شوند . در این نوع عکس ها ، از لباس های رسمی یا مجلسی استفاده می شود . عکس های غیر رسمی یا اسپورت نیز ، برای اهداف تفریحی و غیر کاری کاربرد دارند . در این گونه از عکس ها ، از لباس های اسپورت و روزمره و عادی استفاده می شود .
همچنین بعضی از عکس های پرتره ، به صورت مناسبتی تهیه می شوند . مانند عکس های نوروزی ، ولنتاینی ، شب یلدایی ، و سایر مناسبت هایی که معمولا گرامی داشته می شوند . در این عکس ها ، معمولاً از ژست ها و فیگور های مختلف و متعددی استفاده می شود .
همچنین این گونه از عکس ها ، گاهی اوقات در فضاهای باز مانند پارک ها و پارک جنگلی ها و روف گاردن ها تهیه می شوند . گاهی اوقات نیز عکاسی در فضاهای بسته مانند خانه های تاریخی و هتل ها و موزه ها و سایر اماکن مشابه انجام می شود .
من جهت انجام عکاسی پرتره ، از لنزهای ویژه ای استفاده می کنم که باعث محو شدن پس زمینه پشت سر شما می شود . در این حالت ، عکس ها بسیار زیبا و حرفه ای می شوند . همچنین بعد از پایان جلسه عکاسی ، فایل های اصلی تمامی عکس ها را با کیفیت اصلی خدمت شما تقدیم می کنم . یعنی شما می توانید تمامی فایل های ذخیره شده در دوربین من را عیناً و کاملاً در اختیار داشته باشید .
هیچ کدام از عکس های شما در حین عکاسی یا بعد از عکاسی ، حذف نمی شوند . هیچ عکسی نیز سلکت یا ریسایز یا کراپ نمی شود . بلکه عیناً به همان صورت که توسط دوربین گرفته شده است ، خدمت شما ارائه می شود . این یکی از ویژگی های خاص و اساسی در خدمات عکاسی من می باشد که کار من را نسبت به دیگران متفاوت و متمایز می سازد .
اگر تا به حال چندین بار سعی کرده اید تا با موبایل عکس های خوبی از خودتان بگیرید ولی موفق نشده اید ، اکنون زمان آن است که این کار را از طریق یک عکاس حرفه ای و به همراه دوربین و تجهیزات تخصصی انجام بدهید . قیمت و هزینه های عکاسی من نیز فوق العاده مناسب و مقرون به صرفه می باشد .
برای دریافت مشاوره و تنظیم وقت جهت انجام عکاسی پرتره ، می توانید در کلیه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل ، با من تماس بگیرید . از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم .
آگهی دهنده
بابک اسحاقیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده - ط
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1126152
بازدید : 17
دسته بندی : خدمات مجالس
آگهی دهنده
بابک اسحاقیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده - ط
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com