انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش عمده انواع جعبه چوبی شکلات فانتزی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
انواع بسته بندی جعبه شکلات کادویی
شکلات های کادویی در بسته بندی های متفاوتی عرضه می شود که میتوانیم به چعبه های مقوایی ، طلقی و پلاستیک و چوبی اشاره کرد .
اما کدام جعبه برند و محصول شما را در یاد ها و در دید عموم ماندگارتر میسازد؟ کدام جعبه پس از هدیه داده شدن به یادگار میماند؟ بی شک بسته بندی شکلات های کادویی با جعبه های مقوایی و پلاستیکی پس از استفاده دور انداخته می شوند اما در مقابل ما محصولی به شما معرفی می کنیم که با ماندگاری و کاربرد بالا مورد استفاده های زیادی قرار می گیرد و در طرح ها و ابعاد مختلف قابل سفارش و تولید هستند.
معرفی شکلات جعبه های چوبی
جعبه های شکلات چوبی در تولیدی رضوان بیدخت با انعطاف بالا در تولید میتوانند گزینه مناسبی برای ماندگاری برند شما باشند. جعبه های کادویی ام دی اف با روکش ملامینه در ابعاد ، رنگ ها و طرح های مختلف قابل تولید هستند. پس از استفاده از محصولات موجود در جعبه با قابیلت جداسازی تقسیم های داخل آن میتواند به عنوان جعبه ی پذیرایی آجیل و خشکبار، تی بگ و... استفاده شود. همچنین به کارگیری شیشه در تولید جعبه، طرح های حکاکی شده و طرح کاشی تزئینی روی جعبه، رنگ دلخواه و ابعاد جعبه گزینه ای زیادی را برای شما به ارمغان آورده است و به انتخاب و سلیقه شما تولیدکننده شکلات وابسته می باشند.
پیشنهاد ویژه به تولید کنندگان شکلات
ما در تولیدی رضوان بیدخت در صدد تولید انواع جعبه چوبی شکلات کادویی بودیم و هم اکنون با دعوت از شما تولیدکننده شکلات گرامی به استفاده از جعبه های چوبی چند کاربردی برای بسته بندی، سعی در جاودانه ساختن محصولات شما داریم.
چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات فروشگاه رضوان بیدخت و دریافت کاتالوگ دارید با کارشناسان ما درتماس باشید. شماره خط ویژه 02191010760 منتظر تماس شما عزیزان هستیم.
آگهی دهنده
فروشگاه رضوان بیدخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اتوبان باقری، خروجی فرجام شرقی، خ باغدارنیا، پ102
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1126410
بازدید : 10
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
فروشگاه رضوان بیدخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اتوبان باقری، خروجی فرجام شرقی، خ باغدارنیا، پ102
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com