انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چگونه مقاومت دمایی پد کرایولیپولیز را تست کنیم؟

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 28 شهريور 1403
مهم‌ترین وظیفه ژل موجود در پدهای کرایولیپولیز، محافظت از پوست در مقابل سرمای ایجاد شده توسط هندپیس‌های دستگاه کرایولیپولیز برای حذف چربی‌ها و ایجاد لاغری موضعی است. پدهای کرایولیپولیز بکو با توجه به ژل با کیفیت استفاده شده در تولید آن،  برای  انجام کرایو در زمان‌های طولانی، حتی 90 دقیقه کاملا مطلوب هستند. ژل موجود در این پد‌ها تا دمای منفی 35 درجه تست و هیچ‌گونه یخ‌زدگی در آن مشاهده نشده‌است.
   در سال‌های اخیر، محبوبیت تکنیک‌های غیرتهاجمی برای کاهش چربی موضعی به شدت افزایش یافته است، زیرا آنها جایگزینی غیرجراحی برای لیپوساکشن ارائه می‌دهند که خطراتی را به همراه دارد که معمولاً با روش‌های جراحی مرتبط است. در میان فناوری‌های مختلفی که برای انجام لاغری به کار می‌روند، کرایولیپولیز به عنوان گزینه درمانی پیشرو، برای کاهش چربی غیرتهاجمی، دارای اثربخشی قابل توجه و میزان رضایت بالا است.
   ممبران ضد یخ(پد آنتی فریز) جزء مهم و ضروری هر درمان با روش کرایولیپولیز است. پد آنتی فریز بکو حاوی 110 گرم ژل بسیار مرغوب است و با انواع مختلف دستگاه‌های کرایولیپولیز( 180 و 360 درجه) سازگار است. ابعاد نسبتا بزرگ پد  بکو سبب ایجاد صرفه اقتصادی، و ویسکوزیته مناسب آن مانع از ورود ژل به داخل دستگاه می‌شود. همچنین رایحه مطبوع و دلپذیر ژل استفاده شده در پدهای کرایولیپولیز بکو اصلی، سبب ایجاد حس خوب و شادابی برای مراجعه کننده می‌شود. جهت خرید انواع پد کرایولیپولیز وارداتی و ایرانی با ما تماس بگیرید.
09226036519
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1126778
بازدید : 10
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com