انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اهمیت کالیپرگیری در دستگاه کرایولیپولیز کولتک چیست؟

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 28 شهريور 1403
اهمیت کالیپرگیری در دستگاه کرایولیپولیز کولتک چیست؟
کالیپرگیری این امکان را فراهم می‌کند تا بطور مستقیم ضخامت لایه چربی در نقاط مختلف بدن اندازه‌گیری شود. این روش نسبت به سایر روش‌های دیگر که از مدلسازی و پیش‌بینی برای اندازه‌گیری چربی استفاده می‌‌کنند دقیق‌تر است. با استفاده از کالیپر نقطه‌ای که بیشترین حجم چربی یا به عبارتی بیشترین چین‌پوستی را دارد اندازه گیری و در پرونده مراجعه‌کننده ثبت می‌شود. میزان چربی اندازه‌گیری شده در قسمت مشخصی از دستگاه که نیاز است چربی زیر پوستی ثبت شود، نوشته می‌شود. در مراجعات بعدی نیز میزان چربی قبل و بعد از استفاده از دستگاه در پرونده مراجعه کننده ثبت و میزان حذف چربی و کاهش سایز به راحتی قابل اندازه‌گیری و مشخص می‌شود.
علاوه بر کالیپرگیری صحیح، استفاده از پد آنتی فریز مرغوب بسیار با اهمیت است. مجموعه تجهیزات پزشکی فانو با بسته‌بندی ژل آنتی فریز کولتک اسپانیایی در ایران، سبب کاهش چشمگیر قیمت پدهای مصرفی دستگاه کولتک شده است. ژل آنتی فریز استفاده شده در پدهای کولتک دارای ویسکوزیته و چشبندگی بسیار زیادی است. ویسکوزیته سبب ایجاد غلیظت و روان نبودن ژل موجود در پد است. چسبندگی عامل مهم برای باقی ماندن ژل در پارچه پد، تحت وکیوم دستگاه است. همچنین چسبندگی مناسب سبب افزایش فشار وکیوم و ثابت ماندن هندپیس بر روی بدن تا پایان عمل کرایو می‌شود.
دستگاه کرایولیپولیز کولتک دارای دو هندپیس استاندارد است. پد آنتی فریز مورد نیاز این هندپیس‌ها در ابعاد استاندارد 23 در 28 سانتی‌متر و 185 گرم ژل بسیار غلیظ تولید می‌شود. با توجه به بسته‌بندی ژل وارداتی در ایران، امکان تولید پد کولتک در ابعاد سفارشی، جهت هندپیس دبل دستگاه و سایزهای متفاوت، بسته به نیاز کلینیک وجود دارد.
مجموعه تجهیزات پزشکی فانو افتخار پشتیبانی از بهترین و بزرگترین کیلینیک‌های لاغری و زیبایی کشور را دارد.
جهت مشاوره و خرید انواع پد کرایولیپولیز و کرم اراف لیفت با ما تماس بگیرید.
0922-6036519
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1126785
بازدید : 9
دسته بندی : كلينيك زيبايي
آگهی دهنده
حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com