انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیر اجاق گاز وایز wize در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 1 مهر 1403
تعمیر اجاق گاز وایز wise در تهران ، یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد . این مجموعه با دپوی کامل قطعات و لوازم یدکی اجاق گاز و تکیه بردانش و تخصص سرویسکاران کارآزموده و متخصص خود برترین خدمات را در زمینه تعمیرات اجاق گاز وایز wise در سراسر تهران ارائه مینماید .
شما مشتری گرامی جهت تعمیر اجاق گاز وایز wise ، در سراسر تهران بدون نیاز به جابجایی دستگاه و در محل کار یا منزل خود میتوانید با تلفن های ۲۶۳۲۶۵۵۴ _ ۲۶۳۲۰۱۷۵ و به صورت تمام وقت و ایام تعطیلات رسمی با شماره های ۲۶۳۲۶۵۵۴ _ ۰۹۱۲۱۹۶۸۲۰۰ با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید .
لازم به توضیح است پس از ثبت درخواست سرویس و تعمیر اجاق گاز وایز wise به صورت تلفنی توسط کارشناسان شرکت تکنسین مجاز در کوتاهترین زمان ممکن در محل کار یا منزل شما جهت سرویس و تعمیر این اجاق گاز حاضر و با قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد .
تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات اجاق گاز وایز wise استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بوده و ضمانت اصالت کالا و گارانتی قطعات مورد استفاده در زمان مراجعه به شما توسط سرویسکار مجاز در فاکتور رسمی ارائه می‌گردد.
آگهی دهنده
شرکت خدمات طلایی زینو اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1127558
بازدید : 9
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
شرکت خدمات طلایی زینو اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com