انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

استایرن اکریلونیتریل ، SAN HF80 ، لورن ، STYRENE ACRYLONITRILE ،SAN 80HF ICE و SAN 80HF

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
نام کالا : استایرن اکریلونیتریل ( STYRENE ACRYLONITRILE )
گرید : SAN 80HF ICE و SAN 80HF
برند: LG YONNGXING
شکل ظاهری: گرانول
بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

کوپلیمر استایرن اکریلونیتریل (SAN)، پلاستیکی سفت و سخت و شفاف بوده که به رزین اکریلونیتریل استایرن نیز معروف است و یکی از واحدهای تشکیل دهنده‌ی اکلیریک استایرن اکریلونیتریل (ABS) می‌باشد. SAN در اثر کوپلیمریزاسیون استایرن و اکریلونیتریل تولید می‌شود و ویژگی‌های شفافیت و استحکام را از پلی استایرن و استحکام نسبی، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر حلال را از پلی اکریلونیتریل دارد. این ماده برای نخستین بار در اواخر دهه 1950 به بازار معرفی شد.
خواص استایرن اکریلونیتریل SAN از نظر کاربرد مشابه پلی استایرن است. مانند پلی استایرن، از نظر رفتار نوری شفاف و در برابر ضربه فیزیکی شکننده است. این ماده به دلیل واحدهای آکریلونیتریل موجود در زنجیره، دمای انتقال شیشه‌ای بیش از 100 درجه سانتیگراد دارد، این خاصیت ماده را در برابر آب جوش مقاوم می‌کند. SAN از لحاظ ساختاری شبیه پلاستیک ABS است؛ در ABS پلی بوتادین با SAN کوپلیمر می‌شود تا ماده بسیار سخت‌تری تولید شود.
ویژگی‌های قابل توجه پلی استایرن اکریلونیتریل عبارت اند از:
-مقاومت در برابر مواد شیمیایی
-جریان‌پذیری زیاد (High Flow) شفافیت و وضوح بالا
-مقاومت قابل قبول در برابر لکه‌های مواد غذایی مقاومت در برابر حرارت بالا
ا-ستحکام نسبی مقاومت در برابر گریس
فرآوری و پردازش آسان دارا بودن ترکیبی از ویژگی‌های شفافیت و مقاومت در برابر روغن‌ها، چربی‌ها و مواد تمیزکننده،SAN را برای استفاده در آشپزخانه به عنوان ظروف، لگن‌ها و اتصالات یخچال بسیار مناسب کرده است. همچنین برای جداره‌ی بیرونی ظروف عایق، کارد و چنگال، فیلترهای قهوه، شیشه‌ها و لیوان‌ها و همچنین ظروف نگهداری انواع مواد غذایی استفاده می‌شود. ظاهر دلپذیر SAN خصوصاً هنگام رنگ آمیزی و سهولت چاپ بر روی SAN باعث شده است که جایگاه خوبی در تولید بسیاری از لوازم حمام، مسواک و بسته بندی لوازم آرایشی پیدا کند.
SAN به علت سختی نسبی مناسب در ادارات و صنعت برای کاربردهای متنوعی مانند انواع روکش‌های بیرونی چاپگرها، ماشین حساب‌ها، ابزارها و لامپ‌ها به کار می‌رود.
سایر کاربردهای این ماده شامل تولید ترازو، محفظه باتری، هسته سیم پیچ، تجهیزات نوشتن و طراحی ، خودکار ، ماژیک ، پروانه‌های استوانه‌ای برای تهویه مطبوع ، در لوازم آشپرخانه مانند: قفسه های یخچال، ظروف مواد غذایی کارد و چنگال، فیلترهای قهوه، شیشه‌ها و لیوان‌ها و همچنین ظروف نگهداری انواع مواد غذایی
آگهی دهنده
آپامای پرتیکان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خيابان دکتر شريعتي -ابتدای خیابان پاسداران - دشتستان یکم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1127790
بازدید : 51
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
آپامای پرتیکان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خيابان دکتر شريعتي -ابتدای خیابان پاسداران - دشتستان یکم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com