انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شركت بازرسي فني ناظران دقيق آرمان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت بازرسي ناظران دقیق آرمان با استفاده از تجربه مديران کارآمد ایرانی در صنعت بازرسی و با هدف بومی سازی دانش فنی روز دنيا، تحت قوانين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ثبت رسیده است.
اين مجموعه با دارا بودن شبكه بين المللي بازرسي خود در اکثر كشور های جهان، در صدد تامين نيازهاي بازرسی اكثر پروژه ها و واحدهای عملياتی و بازرگاني در صنايع كشاورزي، غذایي، شيميایي ،صنعتی، معدني، مواد مصرفي، ساختمان و كاليبراسيون انواع مخازن ذخيره، برآمده و خدمات خود را در این راستا ارائه مي نمايد.
با تلفيق تخصصها و تجربيات در اين شبكه بازرسي، اکنون شرکت بازرسي ناظران دقیق آرمان در جايگاهی قراردارد که آمادگی کامل ارائه خدمات به کارفرمايان محترم را دارا مي باشد. بخشهایي از فعاليتهاي اين مجموعه عبارتند از:
1- بازرسي محصولات كشاورزي: بازرسي محصولات كشاورزي و دامي و خدماتي خاص نظير نظارت بر Fumigation ، FMCG، FOG، FOQ و QRP
2- بازرسی فنی شامل: بازرسيهاي پيش از حمل در مبدا ، نظارت بر بارگيري ، نظارت حين ساخت (در داخل و خارج از کشور) ، کاليبراسيون مخازن و صحه‌گذاری تجهيزات اندازه گيري، تست هاي غیرمخرب و صنعتی.
3- بازرسی قراردادی و تائيد مطابقت با کدهاي استاندارد: بازرسي و نظارت بر كيفيت ساخت ساختمان ، پروژه هاي ساخت صنعتي و تعميرات واحدهاي صنعتي و ماشين آلات، با انجام آزمونهاي كيفي و كمي و ارزيابي آنها طبق استانداردها و كدهاي مرتبط و صدور گواهي مي باشد.
4- تامين نيروهای ماهر فنی: با در اختيار داشتن بيش از 4000 ركورد در بانك اطلاعاتي كه شامل مهندسان و تکنسين‌های با تجربه داخلی و خارجی در تمامی رده های سازمانی برای پروژه های اجرايی و در حال ساخت، آماده ارائه خدمات تامين نيرو مي باشد.
5- آموزش و نظارت: سيستم هاي ايمنی، بهداشت و محيط زيست (HSE)، سيستمهاي مديريت كيفيت
ISO 9001 ، ISO 14001 ، ISO 18000 و دوره تهیه گزارشات فني، برخورد حرفه اي تلفني و دوره های خاص مدیریتی از جمله رهبری، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، فروش تلفنی و ...
6- خدمات مشاوره و پشتيبانی پروژه ها: بعنوان يكي از اعضاء انجمن مشاوران مديريت ايران (IMCA) امكان ارائه خدمات متفاوت مورد نياز پروژه ها از قبيل مشاوره و پياده سازي سیستم‌های كيفيت، عارضه يابي و رفع مشكلات سيستم كيفيت در جهت بهبود مستمر، مشاوره در امور بازرگانی داخلي و خارجي (خريد و فروش) و ساير خدماتي كه براساس نياز كارفرمايان درخواست گردد را دارد.
آگهی دهنده
samin shahmiri
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت آباد- م كاج- سرو شرقي- پ 74- واحد 304
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 172807
بازدید : 6818
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
samin shahmiri
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت آباد- م كاج- سرو شرقي- پ 74- واحد 304
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com