انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بی نیازی حیرت انگیز از کودهای شیمیایی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
M.O.G كود مولتي انزيم ، مايع و ساخت كشور تركيه بوده و كاملا ارگانيك و صد در صد گياهي مي باشد.

. تحت ليسانس بین المللي ارگانيك وموسسه EKOTAR انگليس و استاندارد سازمان بهداشت جهاني( WHO ) ، غذا و كشاورزي سازمان ملل متحد ( فائو ) مي باشد.

. اين كود عاري از هر گونه ماده شيميائي بوده و طبق تحليل دانشگاه ادنا يك ليتر M.O.G بهره ورتر از 500 كيلو گرم كود حيواني پوسيده مي باشد.

. با تاثير در طول و ضخامت ريشه ها ايجاد مقاومت و توسعه سيستم دفاعي گياه باعث جلوگيري از خسارت نماتدها و همچنين افزايش ترشح كوتيكول و مقاومت در برابر بیماريهاي قارچي مي گردد.

. در اراضي با اب و خاك شو به علت حل شدن ميكرو انزيمهاي موجود در اين كود در اب ، نمكها و سموم شيميائي موجود در خاك تجزيه شده و به مرور خاك را به شرائط طبیعي ان بر مي گرداند.

. استفاده از اين كود منجر به زود رسي 25 – 20 روزه در محصولات زراعي و باغي مي گردد.

. توسعه ريشه را حداقل 50% بیشتر از معمول كردهكه باعث جذب موثرتر اب و تغذيه مناسب و توليد گياه سالم مي گردد.

. M.O.G داراي 32% مواد ارگانيك و عناصر ازت طبیعي ، ازت گياهي ، پتاسيم ، اهن ، كلسيم ، منيزيم ، مس ، موليبدن ، سديم ، بر ، گوگرد و 18 انزيم موثر مي باشد كه در عملكرد محصول تاثير بسزائي دارد.

. M.O.G با تقويت ساختمان گياهي و ضخيم تر كردن كوتيكول از اسيب رساني افات و حشرات به شدت جلوگيري مي كند.

. ميزان PH اين كود 7 – 5 مي باشد.

. با استفاده از اين كود عمر انبار داري ميوه جات و سبزيجات بین 15 – 10 روز افزايش يافته و كيفيت ، طعم و بازار پسندي ان مطلوبتر مي گردد.

. در مزارعي كه افات و بیماري هاي خاكي ، تجميع املاح و نمك زياد باشد به علت تاثير مثبت عناصر و انزيم ها بر انها استفاده از اين كود توصيه موكد مي گردد.

. قبل از استفاده از اين كود لزوما قوطي را چند دقيقه تكان داده و پس از اضافه كرده اب به ان 45 دقيقه صبر كنيد و پس از ان استفاده نمائيد. لازم به ذكر است كه پس از مخلوط نمودن M.O.G با اب حداكثر مدت ابیاري 24 ساعت مي باشد.

. نكته مهم اينكه استفاده اصولي از M.O.G در فصل اول مصرف 50% كود شيميائي را كاهش داده و در سال بعد 50% سال قبل و به اين ترتيب با تكرار مصرف ، از استفاده كود هاي شيميائي بی نياز خواهيم شد.
آگهی دهنده
شرکت آسایش کویر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 957114
بازدید : 560
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
شرکت آسایش کویر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com