انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیلتر آبگیر گازوئیل

آگهی ویژه
بروزرسانی : چهار شنبه 28 شهريور 1403
مانا فیلتر وارد کننده و عرضه کننده انواع فیلتر های صنعتی شامل انواع فیلتر های سپرایتور آبگیر گازوئیل، فیلتر های روغن صنعتی، فیلتر هیدرولیک، فیلتر سپراتور کمپرسور و تولید کننده فیلتر های کارتریجی در ایران است.
فیلتر سپرایتور آبگیر در واقع نسل جدیدی از فیلتر های گازوئیل می باشد که به منظور جذب و حذف قطرات ریز آب معلق در گازوئیل و برای اتصال بر روی موتور های دیزلی تولید شده است. فیلتر گازوئیل در نسل های گذشته تنها از یک لایه کارتریج سلولزی تشکیل می شده است که تنها قابلیت جذب ذرات جامد به شکل گرد و غبار، دوده، سنگریزه و الیاف را داشتند. فیلتر آبگیر گازوئیل از کارتریج های دو لایه یکی از الیاف سلولزی مانند نسل قدیمی از فیلتر گازوئیل ودیگری الیاف مصنوعی با قابلیت ادغام قطرات وجذب آب تولید می شود.
فیلتر آبگیر گازوئیل با حذف قطرات آب از گازوئیل مانع از زنگ زدگی قططعات موتوری از جمله سوزن انژکتور شده و با افزایش دمای احتراق سبب افزایش راندمان موتور می شود. فیلتر آبگیر بصورت پیچی و با برند های معتبری مانند MANN, DONALDSON, JIMCO, SAKURA، فیلتر آبگیر کاترپیلار CAT ، فیلتر سپرایتور گازوئیل ولوو VOLVO ، فیلتر آبگیر سپرایتور فیلیتگارد FLEETGUARD در مانا فیلتر عرضه می شود.
فیلتر سپرایتور آبگیر گازوئیل اغلب مجهز به یک مخزن ذخیره آب بوده و قابلیت تخلیه این مخزن را با یک شیر دستی دارد.
استعلام قیمت فیلتر آبگیر گازوئیل
خرید فیلتر سپرایتور آبگیر
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1124975
بازدید : 79
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com