انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیلتر سپرایتور کمپرسور ترکان TURKAN

آگهی ویژه
بروزرسانی : دوشنبه 26 شهريور 1403
مانا فیلتر وارد کننده انواع فیلتر های صنعتی و عرضه کننده انواع فیلتر های سپرایتور کمپرسور با برند ترکان فیلتر محصول کشور ایران می باشد. فیلتر سپرایتور کمپرسور دارای ساختاری کاملا متفاوت از دیگر فیلتر های صنعتی بوده و در خروجی پمپ های اسکرو کمپرسور ها اتصال پیدا می کند. فیلتر سپرایتور ترکان برای کمپرسور بصورت کارتریجی استوانه ای تولید شده و در واقع به منظور جذب، ادغام و بازگردانی قطرات ریز روغن موجود در هوای فشرده خروجی پمپ اسکرو کمپرسور ها مورد استفاده قرار می گیرد.
فیلتر سپرایتور کمپرسور ترکان از یک سری الیاف فشرده مصنوعی بعنوان مغزی برای ادغام و بازرگردانی روغن به مخزن ذخیره استفاده می کند. این الیاف مصنوعی در قسمت بیرونی توسط یک بدنه فلزی پوشانیده شده اند که متصل به ارت گیر بوده که خود نقشی بسیار مهم در جلوگیری از انفجار و آتش سوزی فیلتر سپراتور کمپرسور دارد.
بکارگیری فیلتر ترکان بعنوان فیلتر سپراتور کمپرسور اولا سبب بهبودکیفیت هوای خروجی از کمپرسور ها شده و ثانیا با جذب خداکثری روغن و بازگرداندن آن به منبع ذخیره روغن که سبب بکارگیری مجدد آن در سیکل روانکاری پمپ اسکرو می شود به کاهش هزینه های نگهداری کمپرسور ها می انجامد.
تراکم لایه الیاف مصنوعی فیلتر سپراتورترکان بگونه ای انتخاب می شود که اولا قابلیت جذب حداکثری روغن را از هوای فشرده داشته و ثانیا حداقل افت فشار را در جریان هوای فشرده به همراه داشته باشد.
استعلام قیمت فیلتر سپرایتور کمپرسور
خرید فیلتر سپراتور ترکان
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1124976
بازدید : 89
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
مانا فیلتر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com